Translate

Czytelnicy

piątek, 18 marca 2016

27. Before I die

Tytuł postu może brzmi strasznie, ale obiecuję że tak nie będzie :)



Zastanawialiście się kiedyś co chcielibyście zrobić przed własną śmiercią? Takie rzeczy nazywamy po prostu marzeniami. A co gdyby marzenia zamienić w cele? Może wtedy byłoby nam łatwiej je osiągać? Można polemizować na ten temat, ale myślę że każdy będzie miał odrobinę inne zdanie na temat. Spełnianie własnych marzeń niestety często nie zależy tylko i wyłącznie od nas, ale także osób trzecich czy przeważnie od środków finansowych.
Myśleliście kiedyś żeby zrobić sobie taką listę rzeczy które chcielibyście zrobić przed śmiercią? Ja właśnie taką mam! Nie myślcie że myślę o tym że niedługo umrę, bo nie o to chodzi, chodzi o sam fakt posiadania marzeń/celów. Moja lista kryje się w niepozornym folderze:


Ile marzeń zawiera ten folder? Mnóstwo! Jestem marzycielką, która uwielbia sprawiać sobie przyjemność i spełniać marzenia!
Mój folder stety lub nie, zawiera 3 pod foldery:



Jak widać są to marzenia nigdy nie zrealizowane, zrealizowane i do realizacji.
Pierwszy folder zawiera jedno niespełnione marzenie :

Kochanie, wiem że będziesz to czytał. Nie liczy się dla mnie miejsce, liczysz się tylko Ty <3 . Ale pomarzyć można :D
Marzyłam o zaręczynach w romantycznym Paryżu, ale Nasze zaręczyny były wspaniałe bez względu na to gdzie się to stało :)
Jest to jedyne niezrealizowane marzenie i mam nadzieję że ten folder nigdy nie będzie zawierał zbyt dużo obrazków.

Marzenia zrealizowane to folder który mam nadzieję sukcesywnie będzie się powiększał :)
Kilka marzeń, które zostały już zrealizowane:








Folder zawiera łącznie 40 zrealizowanych marzeń, myślę że to całkiem dobry wynik!


Najobszerniejszy do tej pory bo zawierający aż 151 pozycji to folder z marzeniami do zrealizowania. Mam ich mnóstwo, większość dotyczy odwiedzin w innych krajach. Uwielbiam podróżować i mam nadzieję że chociaż część z tych marzeń zmieni swój folder. 





















Mogłabym tutaj wstawić wszystkie 151 obrazków, ale nie chcę Was zanudzać, dodałam tylko tylko najważniejszych i najciekawszych marzeń :)

Jest jeszcze 4, niepisana kategoria moich marzeń. Są to marzenia zrealizowane, ale pozostające dalej do realizacji:












Wszystkie obrazki pobierana są z tumblr beforidie


Tworzycie swoje listy marzeń? A może ktoś z Was również korzysta z Beforie I die? Któreś z marzeń również znalazłoby się na Twojej liście?


Dziękuję bardzo za poświęcenie czasu na przeczytanie postu i zapraszam na kolejne! Zachęcam do lajkowania mojej strony na facebooku (link poniżej) :)




Izabela

9 komentarzy:

  1. Życzę Ci spełnienia tych niezrealizowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w realizowaniu marzeń!
    Też uwielbiam podróżować i mam kilka podobnych marzeń do Twoich :) / C.

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny i ciekawy post! Super, że masz takie foldery, gratuluję Ci zrealizowanych marzeń i życzę, abyś cały czas spełniała kolejne :)Ja nie tworzę takich planów, chyba boję się, że mało rzeczy z mojej listy bym zrealizowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. co do niektórych się wzruszyłam :)
    to piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mądrze napisane :):) ja po malutku staram sie osiagnac moje cele/marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie tworzę lit, bo mam tylko dwa marzenia - żeby mąż"wyszedł"z raka i żebyśmy pojechali razem nad Niagarę. O ile drugie jest powoli realizowane to pierwszego nie chciałabym w rzucić w folder"niezrealizowane"

    OdpowiedzUsuń
  7. Az Ci pozazdroscilam! Chyba sama stworze taka liste, po to, zeby pamietac o swoich celach :)
    Mam nadzieje, ze wszystkie marzenmia sie spelnia!

    Pozdrawiam,
    http://elewinaaineire.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, super lista, sama musze taką zrobić. Mam wiele pomysłow, co chciałabym zrobic w życiu. http://lap-stajla.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie by było trafić 6 w totka!

    OdpowiedzUsuń