Translate

Czytelnicy

wtorek, 9 lutego 2016

23. Outfits

Witam Was Kochani po długiej przerwie. Relację z kilku dni w ciężarówce napisze dla Was w kolejnym poście, a dzisiaj przygotowałam dla Was kilka outfitów z ostatniego tygodnia stycznia, ale nie miałam kiedy wcześniej ich dodać, więc lecą dzisiaj.



bluzka - House
spódniczka - SinSay
rajstopy - Gatta

|


bluzka - Cocomore
spodnie- Bershka / z wymiany na Vinted




bluzka - Butik 
sweterek - House
spodnie - Cubus
torebka - Diverse




Bluzka - z wymiany na Vinted
spodnie - wygrane na facebooku Stilove






Bluzka - Cocomore
Marynarka - Bonprix
Spodnie - Bershka / z wymiany na Vinted
Torebka - Pakamera 


I to tyle z moich stylizacji, jak Wam się podobają? Może coś zestawilibyście inaczej? Czekam na propozycję! :)



Dziękuję bardzo za poświęcenie czasu na przeczytanie postu i zapraszam na kolejne! Zachęcam do lajkowania mojej strony na facebooku (link poniżej) :)




Izabela

17 komentarzy:

  1. Ale fajne zestawienia, takie na luzie w moim stylu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne stylizacje;) 1 i 3 najbardziej mi się spodobały;) I torebka filcowa jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda stylizacja jest w moim guście :) Ładnie wyglądasz :)
    Czekam na relację tygodnia w ciężarówce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia stylizacja wygrywa! :) Ślicznie wyglądasz, pozdrawiam :*

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post :) Oby więcej takich wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ciuchy. Ostatnio tez buszowałam po sklepach i nareszcie kupiłam sobie płaszczyk, taki o jakim marzyłam w House, tylko cena zwaliła mnie z nóg. W C%A na wyprzedaży upolowałam skórzana kurtkę za 50 zł, a w New Yorker marynarkę, ale niestety z nowej kolekcji. Uważaj na filcową torebkę, strasznie się mechaci.I dziękuję za komentarz na moim blogu. Postawił mnie na pionu, bo napisałaś bardzo prawdziwie, bez sztucznych sloganów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ostatnia bluzka, bardzo Ci w niej do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe stylizacja, pasują do Ciebie :)

    Zapraszam do siebie:
    http://jvlson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektóre ubrania podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe rzeczy :)

    Co powiesz na obs za obs ?- Zacznij a ja się zrewanżuję

    Zapraszam cię również do konkursu na moim blogu który jest całkowicie darmowy



    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/







    xoxo Carmen

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne outfity :) może wspólna obserwacja?http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie http://stylovepaznokcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe i pomysłowe outfit'y! :D

    OdpowiedzUsuń